Nieuwe foto\ - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Rieneke Moerland - WaarBenJij.nu Nieuwe foto\ - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Rieneke Moerland - WaarBenJij.nu

Nieuwe foto\

Door: rieneke moerland

Blijf op de hoogte en volg Rieneke

22 Februari 2005 | Roemenië, Oradea

Hallo iedereen,

Heb weer een nieuwe lading foto's dus dacht dan moet er ook maar even een stukje bij he. Als eerst wil ik mama en oma Moerland van harte feliciteren. Zij zijn namelijk allebei jarig vandaag!

Daarnaast heb ik een nieuw, roemeens, telefoonnummer. Ook niet geheel onbelangrijk. Vanaf overmorgen ( 24 februari 2005) is deze actief! Dus sms gerust;)

0040743249024

Hier gaat het goed hoor. Ben lekker druk met werken en van alles en nog wat doen! Met de meiden van hier hebben we nieuwe foto's gemaakt in het ziekenhuis dus ben beniewd wat jullie er van vinden. Vandaar dat ik ze zo snel mogelijk op mijn site wilde zetten!

Verder heb ik eigenlijk niet zo heel veel nieuws te melden, maar geniet maar lekker van de foto's!

Veel liefs en dikke kus Rieneke

Buufjes..... willen jullie thee?????????

  • 22 Februari 2005 - 20:44

    Esther:

    Hee nicht!
    Nou, ik d8, laat ik maar weer eens een berichtje plaatsen!:) Veel sterkte en geluk daar! Veel liefs Esther

  • 22 Februari 2005 - 20:52

    Jantine:

    Hee Rien,

    Wat ontzettend gaaf om te zien dat je meisje eindelijk echt kan zitten! Echt heel bijzonder dat je de vooruitgang ziet! Dat houdt je weer op de been op momenten dat je misschien niet zoveel resultaat van je werk lijkt te zien.

    Het gedicht dat de vorige keer bij je bericht stond vind ik echt heel mooi. Kende em al wel. Heb em zo groot als een A4tje geprint en hij hangt nu op 't prikbord op het toilet... (ja.. dat zijn dingen die we allemaal willen weten haha)!!

    Vandaag op school geweest en aan veel mensen de foto's laten zien. De reacties zijn echt super! Je krijgt echt de groetjes van m'n hele klas en ze wensen je allemaal veel succes en sterkte daar!!!

    Veel plezier en succes met alles, ben benieuwd of het allemaal gaat lukken met je nieuwe telefoon.

    Liefs Jantine!!

  • 22 Februari 2005 - 20:55

    Niels:

    Haha, dit verwacht je niet, maar ook ik plaats even een suc6 enzo berichtje ;) Dan weet je dat er heus wel aan je ged8 wordt ;) Groetjes,
    Niels

  • 22 Februari 2005 - 21:55

    Frederika:

    zo, eindelijk een keer een reactie van mij. Zoals je misschien wel weet heb ik thuis geen computer dus daarin ben ik afhankelijk van anderen. Nu logeer ik even bij mijn ouders en ben ik dus weer helemaal op de hoogte van het reilen en zeilen in Roemenië. We zijn net terug uit de Zaan. Het was weer lekker druk op de verjaardag bij oma (zoals altijd). Ik wens je nog heel veel plezier en we spreken elkaar wel weer!

    Groetjes Frederika

    P.S. Wat een leuke foto's heb je weer gemaakt!!

  • 23 Februari 2005 - 07:42

    Marlies:

    Hey zus,
    Wat heb je weer gave foto's zeg, En wat is je meisje vooruit gegaan, echt gaaf omdat te zien.. Nou we smsen snel weer en ik spreek je wel weer
    doeidoei

    HVJ!!xxx

  • 23 Februari 2005 - 09:13

    Lieve Buuf Nr. 1.:

    S ochtends kamille of groene thee, s middags rooibos en s avonds toch wel framboos.. die is echt lekker en verkrijgbaar op de bazar.. En s nachts om 5 uur maakt me niet uit, als het maar thee is ;-)
    Toffe foto's Buuf, maar unde Zana? De-che nu? De- che nu mai photo pentu mine de la Zana? La revedere.

    Kus, Buuf nr. 5. ( op hoeveel finetti's staan we nu eigenlijk !?)

  • 23 Februari 2005 - 13:27

    Tjits:

    hoihoi, ach wat een lieve baby's he. daar geniet je vast en zeker van dat zag ik wel. he is het nog koud daar. hier wel, dus ik zou zeggen, ik voel met je mee hoor. hoe gaat het met jou verder? ik hoor het wel he. he meis, het is nu woensdagmiddag en ik zit nog op school. Het wordt dus tijd om es te gaan. tot horens liefs en drukkie en groetjes van tjits

  • 23 Februari 2005 - 13:40

    Irene:

    Ok, hier is't'ie dan! DE reaktie!!! Heeel leuke foto's Rieneke, schattige kindjes! Zorgen jullie maar goed voor ze, ze hebben jullie liefde vast en zeker heeeel hard nodig! Geweldig dat jullie dit kunnen en mogen doen.
    Heeel veel succes met alles en lekker doorgaan!

  • 01 Maart 2005 - 11:29

    Allu Beebiez In Ut Siekunhuiz !:

    rienukuuuuuhhh,
    kom ju bei mu langz ???!!!!! ik hep dorzt !!!!!!!! en ik hep ooc ijgunluk wel sin om med ju tu speluuh !!!

    Lievz allu beebiez in ut siekunhuiz !

  • 01 Maart 2005 - 21:22

    Krizzie:

    hey rrrrrrrrrrieneke,
    allez goed? met mij top! je hebt het er nog steeds naar je zin zo te zien, hahaha!! gelukkig maar :D wanneer kom je nou ook alweer terug vroeg ik mij zo af?? spreek je wel weer!

    xxxx, kris

  • 02 Maart 2005 - 10:25

    Interview Noord Hollands Dagblad:

    Hoi Rieneke,

    Werd er door een collega van mij opgewezen dat je interview met het NHD vandaag in de krant stond. Heb je per mail al een scan van het artikel gestuurd.
    Hier is het nu echt winter hoewel het voorjaar is begonnen. Een dik pak sneeuw begint hier de boel geheel in het wit te kleuren.
    Maar goed dat hoort er bij.
    Hoop dat daar alles naar wens gaat! En succes daar he met je kids

    Je vader

  • 02 Maart 2005 - 15:02

    Leendert&Arina:

    He Rieneke,

    Wat kan je weer leuke verhalen op de site zetten! In gedachten zie ik je bezig zijn in t kinderziekenhuis.
    Wat een ontzettend groot verschil met het kinderziekenhuis waar ik werk! Bijna niet te geloven.
    Als ik zie hoeveel voeding er af en toe weggegooid wordt moet ik steeds aan jou en de kindjes denken!
    Ik hoop dat e er nog met heel veel liefde en plezier mag werken en Gods zegen meis!

    Liefs Leendert&Arina

  • 02 Maart 2005 - 15:38

    Renate:

    wat leuk al die foto's. t ziet er heel gezellig uit met die meiden.
    Veel sterkte en geluk daar in Roemenie!

  • 02 Maart 2005 - 19:25

    Tante Ina, Oom Bart:

    Hallo Rien daar zijn we weer. Hele leuke foto's op je site. Ook je intervieuw in het ND Dagblad heb ik doorgekregen. Heel leuk. Ik hoorde dat je het bandje ontvangen hebt met je intervieuw bij Esim. Hopen dat er nog wat op staat na de postreis.
    Een stevig verslag over het kinderziekenhuis.Dan weten we dat je daar goed bezig bent.Ook het gedicht is heel bijzonder.

    Met ons gaat alles goed. Het weer is hier winters met een dik pak sneeuw.En dat voor maart. Uniek.
    Ik brei er weer een end aan Rienepien en wens je heel veel sterkte want het zal niet altijd even gemakkelijk zijn. Van ons een hartelijke groet van je Oom en Tante.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rieneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 58654

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: