MIJN ADRES..... - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Rieneke Moerland - WaarBenJij.nu MIJN ADRES..... - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Rieneke Moerland - WaarBenJij.nu

MIJN ADRES.....

Door: rieneke moerland

Blijf op de hoogte en volg Rieneke

09 November 2004 | Roemenië, Oradea

Er zijn veel mensen die naar mijn adres vragen (en aangezien ik het heeel leuk vind om post te ontvangen;) ) zet ik hem bij deze op de site:

Rieneke Moerland
Traian Lalescu
Nr. 18 BL PB
43 AP 1
Oradea Jud Bihor
Roemenie
0040259433688
Veel liefs Rieneke

  • 10 November 2004 - 00:23

    Mirjam R:

    He Rieneke,

    Leuk man, zon site. Goed om te horen dat je het naar je zin hebt! ik wens je nog een goede tijd toe!

    Dikke kus, Mirjam

  • 10 November 2004 - 07:33

    Marlies:

    Hey zus,
    Dat is wel beter dat je je adres er op hebt gezet.
    hoe is het met de snoezelkamer? Is het mooi geworden of is hij nog niet af, Nou ik hoop het snel van je te horen.
    Heel veel succes nog daar en een hele fijne tijd nog!!!
    Hou van je!!
    Dikke kus, marlies

  • 10 November 2004 - 07:42

    Thuis:

    Hey zus, is je pakketje trouwens al aangekomen??
    We horen het wel..

    groetjes thuis

  • 10 November 2004 - 16:33

    Chantie:

    haaj lieve rien!
    echt leuk dat we op deze manier kunne ''zien'' hoe het daar is! alles goed verder?
    nog thnx voor je felicitaties..!
    heel veel plezier en sterkte daar!
    ik mis je

    xxxkusjes en een dikke knuffel chantie

  • 10 November 2004 - 18:09

    Hans:

    Hoi Rien,

    Bedankt voor je mailtje. Ik dacht laat ik eens op je site gaan kijken kom ik dit tegen. Het ziet er echt goed uit man. Mooi dat je het naar je zin hebt. Ik wilde je nog ff een leerzame tijd toewensen. mooi dat je zo een periode jezelf dienstbaar kan maken. Het gaat je goed, Ga met Hem

    Groeten

    Hans

  • 11 November 2004 - 13:30

    Annemarie:

    ha rien!
    hoe is ut daat? alles nog oke? leuk om zo deze site om te weten waar je bent en wat je doet! nou 't beste nog verder!!1
    xxxx annemarie

  • 11 November 2004 - 16:25

    Je Zussie:

    hey zus,
    hoe is et daar?? hier prima howr...ik moet snel weer weg, maar ik wou je even succes wensen daar! spreek je snel weer! hou je taai !!! hou van je!!

    Dikke knuffel leow

  • 11 November 2004 - 20:48

    Lucy:

    eey rieneke

    khoop datje het daar een beetje leuk hebt en dat je me een beetje mist:P nog bedankt voor het overhoren ik heb een 6.5 gehaald....

    xxxx big kiss luce

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rieneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 58658

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: