Outjs... - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Rieneke Moerland - WaarBenJij.nu Outjs... - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Rieneke Moerland - WaarBenJij.nu

Outjs...

Door: rieneke moerland

Blijf op de hoogte en volg Rieneke

05 Februari 2005 | Roemenië, Oradea

Lieve mensen,

Rien wist geen geschikte titel voor deze tekst dus vandaar........ hoe gaat het daar in Nederland??

Met het werk verloopt het goed. Ik werk nu vier middagen in het ziekenhuis en dat vind ik erg leuk. Het is wel anders maar zeker gaaf! Ik zal over twee weken ook weer een ochtend in de week naar het kindertehuis gaan om daar ook nog te werken. Ik mis het daar dus... en er zijn daar ook nog genoeg kinderen die aandacht en liefde kunnen gebruiken natuurlijk!

Hier in Roemenie gaat het wel goed. Het is erg koud buiten en er ligt sneeuw! Dat is wel heel gaaf! En morgen komen er drie vrienden en die blijven hier dan vier dagen. Ze komen kijken waar ik werk en wat ik hier allemaal aan het doen ben en ik vind het onwijs tof dat ze komen.

Maar wat wel heel jammer is is dat ik ze niet meer kan voorstellen aan mijn buufjes. Marinda en Mathilde zijn namelijk gisterenavond vertrokken naar Nederland, samen met Marijke en Petra mijn andere huisgenootjes. Hun periode hier zat er op. Dus gisteren afscheid van elkaar genomen. Is toch wel moeilijk hoor als je drie maanden bij elkaar in huis gewoond hebt en het heel erg goed met elkaar kon vinden. Ik baal dan ook dat ze weg zijn! Natuurlijk komen er nu nieuwe huisgenoten en dat zal ook zeker wel goed komen maar ja het zijn geen buufjes (laten we het daar maar op houden).

Nog even ter herinnering... aankomende dinsdag 8 februari ben ik te horen op de radio. Van zeven tot acht uur heb ik een interview met het esim. Als je kabel hebt kun je dat vinden op 103.3 en anders op 107.2 (of daar ergens in de buurt). Ben benieuwd naar jullie reacties op het interview!

Ik laat snel weer meer van me horen. Op het moment heb ik verder even niets te vertellen maar zodra ik nieuws heb horen jullie het zeker!

Liefs Rien

P.s. buufjes party party partyen jullie ook voor mij!')

  • 05 Februari 2005 - 17:20

    Mathilde:

    Lieve buuf!
    ~je pakt hem op~
    ~je zet hem in de lucht~
    ~en je draait~
    party party party
    We hebben idd drie toffe maanden gehad en ik mis het nu al!
    Liefs Mathilde

  • 06 Februari 2005 - 11:13

    Marieke:

    Rien,
    sterkte, zet'em op,
    God is bij je.
    kus, mar

  • 06 Februari 2005 - 19:21

    Jaap En Marga:

    dag lieve rien
    we missen je zondagse knuffels!!
    suc6 daar en doet voorzichtig!!

    liefs japio en marga

  • 07 Februari 2005 - 11:55

    UNDE TU?:

    Outch, met O-U-T-C-H. 'De-che' met j-s?
    Lieve Rieneke, het is vreemd.. zo zonder de buufjes.. UNDE BUUF NR. 1 SI BUUF NR. 3? ..Maar, als je ooit eens zin hebt in thee, de deur staat altijd open, ook 'haiech'!
    Bedankt voor de hele fijne tijd op Str. Traian Lalescu!!

    Kus, Marinda ( alias Buuf nr 5)

  • 07 Februari 2005 - 15:32

    Petra:

    He Rieneke,,

    Ja het zal wel stil zijn zo zonder ons. Heb je al leuk contact met de nieuwe meiden?? Party, party je daar ook al mee??

    Heel veel succes de komende tijd met werken en met je vrije tijd!!

    Groeten van petra

  • 07 Februari 2005 - 15:33

    Petra:

    ps: hoe was het met je vrienden??

  • 09 Februari 2005 - 17:45

    Tante Ina En Oom Bart:

    Hallo Rien,

    Even een korte reactie van je intervieuw.
    Goed gedaan.De boodschap kwam goed over wat je daar aan het doen bent. Wat ons het meest trof was de muziek die je uitgezocht hebt. Heel toepasselijk. Klasse!!! Ik heb het opgenomen op een cassettebandje. De distributie centrale draaide op volle toeren. Vele kopieen gemaakt. Oma heeft er ook een.
    Al post ontvangen?

    Je gaf aan dat het in Roemenie behoorlijk winterweer is. Het vriest dat het kraakt. We lazen in de krant dat het ruim 20 graden vriest. BRRRR!!! Kan je het warm houden?
    Nou van winterweer hier is geen sprake. Nat en winderig en temp. ruim boven 0.

    Rien, ik stop ermee want ik moet zo weer weg. Vergadering.

    Groetjes en tot mails.

    Tante Ina / Oom Bart

  • 09 Februari 2005 - 17:58

    Tante Ina En Oom Bart:

    Hallo Rien,

    Even een korte reactie van je intervieuw.
    Goed gedaan.De boodschap kwam goed over wat je daar aan het doen bent. Wat ons het meest trof was de muziek die je uitgezocht hebt. Heel toepasselijk. Klasse!!! Ik heb het opgenomen op een cassettebandje. De distributie centrale draaide op volle toeren. Vele kopieen gemaakt. Oma heeft er ook een.
    Al post ontvangen?

    Je gaf aan dat het in Roemenie behoorlijk winterweer is. Het vriest dat het kraakt. We lazen in de krant dat het ruim 20 graden vriest. BRRRR!!! Kan je het warm houden?
    Nou van winterweer hier is geen sprake. Nat en winderig en temp. ruim boven 0.

    Rien, ik stop ermee want ik moet zo weer weg. Vergadering.

    Groetjes en tot mails.

    Tante Ina / Oom Bart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rieneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 58654

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: