Nog even... - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Rieneke Moerland - WaarBenJij.nu Nog even... - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Rieneke Moerland - WaarBenJij.nu

Nog even...

Door: rieneke moerland

Blijf op de hoogte en volg Rieneke

17 Januari 2005 | Roemenië, Oradea

Lieve mensen,

Nog heel even en dan hoop ik weer naar Roemenie te vertrekken. Er moet de aankomende dagen nog wel het een en ander gebeuren maar heb er wel heel veel zin in. Hoe meer het dichterbij komt hoe meer zin ik er in krijg. Ben ook heel benieuwd hoe ik het zal ervaren om daar bijna vijf maanden te zijn.

Op het moment is de organisatie waar ik voor werk bezig om ook een project in het ziekenhuis op te zetten. Ik zal dan, naar alle waarschijnlijkheid, vier dagen in de week me gaan inzetten voor dit project. Dat betekent dat ik minder in het kindertehuis ga werken maar mee ga werken aan het nieuwe project. In het kinderziekenhuis zullen we op de afdeling gaan werken met de allerkleinste kinderen waarvan er ook kinderen ernstig ziek of gehandicapt zijn. Ik ben heel erg benieuwd hoe dit zal gaan worden maar vind het wel heel erg gaaf om aan zo een nieuw project te gaan werken!

Lieve mensen ik wil jullie vragen of jullie willen blijven bidden voor het werk wat we daar gaan doen, voor de kinderen en hun toekomst maar ook voor mij. Dat ik mag ervaren dat ik, voor de aankomende tijd, op mijn plek zit en kracht krijg om dat te doen wat er op mijn pad komt!

Ik wil jullie allemaal onwijs bedanken voor jullie steun d.m.v. kaartjes, geld, pakketjes, emailtjes of wat dan ook! Het is zo goed om te weten dat ik een achterban heb in Nederland van vrienden, familie en de kerk!

Jullie horen snel meer van mij!

Liefs Rien

p.s. Blijf reacties op de site plaatsen he... vind ik erg leuk!;)

  • 17 Januari 2005 - 05:35

    Ellen...;):

    heej Rieneke..
    heel veel suc6 deze week nog met je voorbereidingen alweer ..:) en ik zal voor je bidden!!
    liefs Ellen

  • 18 Januari 2005 - 17:35

    Wim De Vente:

    hoi rieneke,
    natuurlijk al is het wat later wensen we je alle geluk gezondheid en geloof in je werk dit jaar. We hopen dat de resultaten van dat gene dat je geeft nog meer dan goed zullen doen.
    Ik moest van rien vragen of je nog een bedankje wilt mailen voor in de nieuwsbrief van school. Je weet wat hij daarmee bedoelt, als het goed is. Misschien heb je er al gerichte bedoelingen. We zijn nieuwsgierig en zo ook de mensen die hebben gegeven.
    Nou meid, zet hem op in gedachten zijn we bij je en bewonderen voor je inzet.
    dikke kussen van ons allemaal.
    xxxxxx wim

  • 18 Januari 2005 - 18:00

    Rien En Gerry:

    Ciao Rieneke,
    Wat leuk om te lezen dat je deze week weer naar \'Romania\' gaat, en in het werken in het kinderziekenhuis gaat werken!
    We wensen je een goede reis naar Oradea en doe je de groeten aan je huisgenootjes in het appartement aan de strada Triain Lalescu?

  • 19 Januari 2005 - 19:32

    Harry En Thija:

    Hallo Rieneke, Ook wij willen je een hele goede reis toewensen en veel succes weer in Oradea. Doe je ook de groeten aan alle meiden daar?? Ook een dikke kus voor Mathilde? (en natuurlijk ook de anderen hoor!)
    Ik hoop dat je dit nog leest vandaag maar anders lees je het in Roemenië nog wel. Heel veel plzier en we zullen aan je denken en voor je bidden met het fantastische werk dat jullie daar allemaal doen.
    groeten fam. Bazuin

  • 20 Januari 2005 - 17:40

    Thuisfront:

    Hoi Rien.
    Vanavond telefoontje gehad van de stichting Promotie Hebben nog het e.e.a voor je apart gezet en aller middelen shampo etc. Ga proberen te regelen dat het daar naar toe komt mogelijk weer via de SDOK!

    Je moet de groeten hebben van ons allemaal en van Oma Moerland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rieneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 58660

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: