Druk, hutspot en water uit de kraan drinken.. - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Rieneke Moerland - WaarBenJij.nu Druk, hutspot en water uit de kraan drinken.. - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Rieneke Moerland - WaarBenJij.nu

Druk, hutspot en water uit de kraan drinken..

Door: rieneke moerland

Blijf op de hoogte en volg Rieneke

03 Januari 2005 | Roemenië, Oradea

Ja ja Rien is weer helemaal in Nederland hoor!Heel graag wil ik jullie vanuit Nederland ook op de hoogte houden zodat jullie een beetje een idee hebben wat ik allemaal uitspook. Het is hier al weer best druk. Als eerste natuurlijk de kerstdagen en daarna de kerstconferentie. Het thema was over leven zoals het bedoeld is! Oftewel hoe leef je je leven en hoe wil God dat jij je leven leeft! Het was echt geweldig. En een van de dingen die heel erg is blijven hangen wil ik jullie graag meegeven:

JE BENT GELIEFD!

Was zo gaaf om daar te zijn met vrienden en lol te hebben maar ook je relatie met God te verdiepen!

Nou daarna natuurlijk oud en nieuw; was ook erg gezellig en dan begint het nu iets rustiger te worden. Nou ja het blijft druk maar ja ik wil ook zo veel... Maar goed ga er nog even lekker van genieten want voor je het weet zit ik alweer in Roemenie.
Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik daar ook wel weer zin in heb hoor. Ik vind het heerlijk dat ik nog een paar weken heb om vrienden en familie te bezoeken maar vind het ook wel weer heerlijk als ik naar "mijn" kinders in het ziekenhuis en het kindertehuis toe kan!

Lieve mensen ik wil jullie allemaal een gezegend 2005 wensen!

Veel liefs Rien

P.s. 1)
Ik wil het team, de ouders en de kinderen van de Korenaar in Oostzaan onwijs bedanken voor het gigantische bedrag dat ze hebben opgehaald voor het kindertehuis in Roemenie! Super!

P.s. 2)
Lieve buufjes ik mis jullie wel hoor! Enne..rond 20 januari zal ik de plaats van de muis weer innemen!

  • 03 Januari 2005 - 12:52

    Marieke:

    lievie rieneke,
    via deze weg wil ik je een heel goed en liefdevol2005 toewensen!Een jaar waarin je weer klaar mag staan voor de kinderen in roemenie!Ik denk aan je,en je bent idd waardevol,een parel van grote waarde!
    liefs marieke lammers

  • 05 Januari 2005 - 16:40

    Marijke:

    Hey Rieneke,

    jij ook nog een heel gezegend 2005 toegewenst.

    Hopelijk heb je nog een hele leuke tijd in Nederland.

    Hier in Roemenie ben ik wel de weken aan het aftellen, het einde komt nu wel heel snel in zicht. Maar dat is zeker ook wel leuk.

    groetjes Marijke

  • 06 Januari 2005 - 07:49

    Petra:

    Hai Rien,,
    Jij ook de beste wensen voor het jaar 2005.

    Wat leuk dat je nog even belde vorige week. Ja je mist Roemenie wel he?
    Mijn ouders en vrienden zijn weer weg, ik ga nu genieten van de rust. Ik heb wel een super tijd gehad met mijn vrienden.

    Geniet nog even van je tijd in Nederland en tot later!!

    groetjes van Petra

    ps: we hebben de muis niet meer gezien!!!

  • 08 Februari 2005 - 07:54

    D.valk Wormer:

    Beste rieneke,
    Ontvang onze hartelijke groeten. Via je website blijven we op de hoogte van je belevenissen. Sterkte toegewenst bij je werk en Gods onmisbare zegen. we hopen tot ziens.
    fam. valk wormer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rieneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 58716

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: