Weer in Nederland... - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Rieneke Moerland - WaarBenJij.nu Weer in Nederland... - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Rieneke Moerland - WaarBenJij.nu

Weer in Nederland...

Door: rieneke moerland

Blijf op de hoogte en volg Rieneke

24 December 2004 | Roemenië, Oradea

Ja ja Rieneke is weer terug in het koude kikkerlandje... Het bevalt opzich wel goed maar ik mis de mensen in Roemenie en de kinderen wel hoor!
Maar goed Rieneke gaat hier natuurlijk wel heel erg genieten van alles. Gister al een drukke dag gehad en vandaag ook weer.. natuurlijk moest ik gisteren meteen winkelen en even bij de oma's langs!
En dan komt nu de kerst er aan en natuurlijk de kerstconferentie!!!!!

Rien heeft er zin in in Nederland maar het is wel fijn dat ik in mijn achterhoofd heb dat ik in januari weer lekker terug ga!

Dikke kus en ik hoop jullie allemaal snel te zien!

Liefs Rien

  • 24 December 2004 - 14:10

    Marijke:

    Hey Rieneke,

    wat fijn dat je goed bent aangekomen.
    Jij ook nog hele fijne dagen toegewenst en geniet vooral van je familie.
    Binnenkort zal ik je nog even mailen over de gordijnen, het gaat nu namelijk anders.

    groetjes Marijke

  • 25 December 2004 - 13:37

    Ellen:

    heej rieneke,
    echt super dat ej weer trug bent !!
    Leuk dat je ook weer trug gaat !! ik kijk echt uit naar zondag dan ziej ik juh!! ik hou van je
    een hele dikke kus van mij Ellen

  • 26 December 2004 - 10:44

    Petra:

    Ha Die Rieneke,,

    Bedankt voor de mooie foto van Marijke en mij voor het raam. Ik heb er erg om gelachen.

    Heb je het nog een beetje naar je zin in Nederland, of wil je gauw weer terug??

    Het is in Roemenie erg gezellig. eerste kerstdag is alweer achter de rug en was erg gezellig.

    Ik ga mij nu voorbereiden op de komst van mijn ouders. Morgen komen ze al!!

    He geniet er van en tot horens!!

    Liefs Petra

  • 27 December 2004 - 18:55

    Marijke:

    Hoi Rieneke,

    heb je leuke kerstdagen gehad? In Spinus was het erg gezellig.

    Wat hadden Adriana meegenomen naar het appartement, dit was erg gezellig. Ze is vanavond weer met Klaas en Corrie mee naar huis gegaan.

    Ik ben nog niet naar het ziekenhuis geweest. Morgen ga ik weer. Ben benieuwd hoe het met de kindjes is.

    Nou maak veel plezier in Nederland he.

    groetjes Marijke

  • 29 December 2004 - 17:16

    Mathilde:

    Ey Rieneke,
    Hoe gaat het met je? Goed aangekomen dus? Ik ben net even in het ziekenhuis geweest en het gaat allemaal goed met je meisje!!!! Ze krijgt de medicijnen van de roemeeense vrijwilligers en ze zag er goed uit vandaag! Maar ze vertelde wel dat ze je miste ;) ! Ik spreek je snel weer!!
    Liefs Mathilde

  • 29 December 2004 - 19:12

    Ellen:

    heej lieve Rieneke..
    Ik ben blij dat ik je weer gezien heb!! ik vind je echt LIEF!!
    ik hoop dat je meej gaat op TK1!! echt anders vind IK het heel saai op kamp !! ik mis juh echt ik hoop dat ik je nog een keertje ziej en weer is tegen kom!!
    heel veel liefs Ellen

  • 02 Januari 2005 - 17:47

    Buuf Nr. 5:

    UNDE BUUF NR. 1?

    Rieneke, ik wil je een fijn en liefdevol 2005 toewensen, en dat je, als je zometeen weer in Roemenie bent, een hele fijne tijd mag hebben.

    XX

    PS:Een muis heeft je plaats in het appartement ingenomen, helaas.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rieneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 58668

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: