Afscheid :'( - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Rieneke Moerland - WaarBenJij.nu Afscheid :'( - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Rieneke Moerland - WaarBenJij.nu

Afscheid :'(

Door: rieneke moerland

Blijf op de hoogte en volg Rieneke

22 December 2004 | Roemenië, Oradea

Goedemiddag allemaal......

Hier mijn laatste berichtje uit Roemenie (voor nu dan). Morgenochtend om 2 uur vertrekt onze taxi naar Boedapest waar we dan om ongeveer 5 uur aankomen. Om 7 uur stijgen we, hopelijk, op! Vervolgens landen we om 5 voor half 10 op schiphol! Heb er eerlijk gezegd wel zin in hoor om jullie allemaal weer te zien. Maar vind het ook wel moeilijk om hier weg te gaan andere kant. Gisteren al afscheid genomen in Leagen en vanavond in het kinderziekenhuis. En afscheid nemen is niet helemaal Rieneke haar ding... zoals de meeste wel weten!

Maar gelukkig mag ik in januari weer terug!!!!

Verder heb ik een leuke week achter de rug. Lekker gewerkt met de kinders. Uiteten geweest met het hele team van Leagen.
Gister avond hebben we een mini afscheidsfeestje gehouden. Uiteten met Marinda en Mathilde en daarna naar de bios! Was erg gezellig!

Ik weet verder even niet meer wat ik moet schrijven. Moet nog een hoop doen, bende op mijn kamer opruimen, foto's wegbrengen en ophalen, naar het kinderziekenhuis, en tas in pakken natuurlijk! Jullie horen snel van mij hoe ik het vind om weer in Nederland te zijn.

Als laatst wil ik jullie allemaal

gezegende kerstdagen

en een

heel goed 2005

toewensen!!!

Tot snel allemaal,

liefs Rien

  • 22 December 2004 - 12:40

    Marja:

    He lieve meiden daar in Roemenie!Leuke berichtjes op me site, dus ik zal ook even een leuk berichtje bij jullie achter laten ;)! Wens jullie alvast heel erg fijne feestdagen!!!

    Dikke kus voor me zusje!

    Lief marja

  • 22 December 2004 - 18:06

    Leow:

    hey zus! jaja nog een paar uurtjes en dan ga je weer weg uit roemenie....kan me voorstellen hoor, dat je t moeilijk vind om daar weg te gaan....(ik vond t na 2 weken al balen om weer naar huis te gaan) hihi laat staan na zown lange tijd...maar gelukkig mag je (zoals je al zei) in januari weer terug!! Ik ben wel blij hoowr, dat je weer ff thuis komt...kunnen we ff leuke dignen doen;-) de stad in etc....hihi...nou hey een heel goede reis....en doe voorzichtig he!!;-):-P Ik vind t trouwens echt balen dat ik je/jullie niet kan ophalen bij schiphol, wilde echt mee met mams, maar die presentaties kunnen echt niet verschoven worden, vanwege de vakantie....ofzow...echt vaag maja...he... ik zie je morgenmiddag dan wel ofzow!!
    Ik hou van je en take care!:-)

    Liefs je zussie!!

  • 23 December 2004 - 13:20

    Marinda En Mathilde:

    We bellen aan bij buuf 1, maar ze doet niet open.
    Waar ben jij?
    Liefs ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rieneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 58667

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: