Rien aici . . . - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Rieneke Moerland - WaarBenJij.nu Rien aici . . . - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Rieneke Moerland - WaarBenJij.nu

Rien aici . . .

Door: rieneke moerland

Blijf op de hoogte en volg Rieneke

09 Mei 2005 | Roemenië, Oradea

Hier eindelijk weer een berichtje uit Roemenie. Het heeft even geduurd maar ik wilde wachten tot ik jullie ook iets meer kon vertellen over hoe het nu verder gegaan is met Alex.
Maar helaas kan ik nog niet heel veel nieuws vertellen. Alex is nog steeds niet begraven. Daarnaast is het ook nog steeds onduidelijk of zijn ouders de begravenis zullen verzorgen of het ziekenhuis... en wie er gaat betalen!
Vanmorgen ben ik weer bij de social worker van het ziekenhuis geweest en ze zal mij op de hoogte houden.... dus het is weer afwachten en gewoon telkens langs gaan en vragen stellen!

Verder gaat het hier erg goed. Op het moment zijn de buufjes hier en dat is echt onwijs tof! Helaas gaan ze vanavond al weer naar huis maar we hebben zeker genoten van de afgelopen dagen! Weer lekker getheed (ik weet het; geen officleel nederlands woord), gepartyd, lol gehad, uit eten geweest etc etc.... Nu op naar Groningen .. toch buufjes? Party party party acollo!!!!!!

En dan zijn ook de laatste weekjes aangebroken. Het voelt heel raar. Aan de ene kant wil ik hier helemaal niet weg omdat ik hier een heerlijk leventje heb, werk doe wat ik leuk vind, leuke mensen om mij heen heb en me nuttig kan maken hier. Maar aan de andere kant merk ik zelf dat ik er behoefte aan heb even afstand te nemen, toe ben aan een andere uitdaging, het ook wel erg fijn vind om mijn familie en vrienden weer om mij heen te hebben etc... Al met al dus wel goed om naar huis te gaan! Maar het afscheid zal zeker moeilijk worden....

Lieve mensen nog even en dan zie ik jullie allemaal weer! Maar eerst ga ik nog zeker genieten van mijn laatste weekjes hier!

Dikke kus

Rien

  • 09 Mei 2005 - 12:23

    Marga:

    yes ben de 1e!
    nou suc6 nog de laatste loodjes in roemenie!
    groetjes marga

  • 09 Mei 2005 - 13:03

    Leendert Moerland:

    yes ben de 2e!
    nou suc6 nog de laatste loodjes in roemenie!
    groetjes je vader

  • 09 Mei 2005 - 13:47

    Hee Lieve Rien,:

    Wel een dubbel gevoel lijkt me.. afscheid is moeilijk, maar naar huis gaan is toch ook weer heel gaaf! Nog even en we gaan je allemaal weer zien... Leuk man! Succes daar!

    Kus Jantine

  • 09 Mei 2005 - 17:30

    Esther:

    Nou, en ik ben dus de 4e! =D Heel veel suc6 en vooral plezier, je laatste paar weekjes in Roemenië rien!! Ik spreek je snel weer! (K) dikke kus, Esther

  • 09 Mei 2005 - 18:42

    Tante Ina En Oom Bart:

    Lieve Rien,

    Nog even dan zit het erop.
    Geniet er nog maar met volle teugen van. Het afscheid zal je zeker moeilijk vallen na al die maanden. Met ups en downs.
    Maar ook de nieuwe uitdaging waar je nu al op in kunt focussen. Zo heet dat geloof ik.
    We zien naar je uit want je kunt ook hier niet gemist worden.

    Groet van je Oom en Tante

  • 10 Mei 2005 - 09:31

    Vrucht !:

    Geniet er inderdaad nog even heeeeeel erg van Rien ! En geniet daarna van je terugkomst, lekker lang kletsen met wie je maar wilt ! Maar niet met mij....hahaha, dat doen we in augustus !

    Veel liefs Maaik

  • 10 Mei 2005 - 14:32

    Natasja:

    He Rien, nog maar 2,5 week en dan ben je weer in Nederland!! Ik zie er naar uit om je na 7 maanden weer te zien!
    Liefs Natasja

  • 12 Mei 2005 - 14:41

    Buuf 5:

    Heey Rien! Bedankt voor de ontzettende toffe tijd in Roemenie en alle finetti's ;-)
    Ik geniet elke dag nog na van de afgelopen week..
    Ik vond het helemaal top!
    Ik wens je de laatste weken heel veel plezier toe, maar ook sterkte, met het afscheid nemen van de kinderen en van de mensen daar..
    Geniet er nog even van..
    Tot in Nederland,

    Liefs Buuf 5 ( dat meisje die graag terug wil naar Roemenie!!)

  • 13 Mei 2005 - 07:04

    Natasja:

    He lieve Rien, wat was dat ontzettend leuk dat je gisteren belde Echt een complete verassing, geweldig!!! Meid, ik heb er nog lekker van nagenoten!!!
    En nu ga ik naar Opwekking, ik heb er zin in !
    Liefs Natasja

  • 15 Mei 2005 - 16:08

    Mathilde:

    Ey Rien.
    Het was ontzettend tof om weer even terug te zijn in het mooie Roemenie! Het was leuk om de kinderen weer te zien, te relaxen, party, uit-eten. Ik vond het echt heel tof! En in Nederland gaan we gewoon verder!
    Tot gauw!
    'Vergeet niet te genieten'
    X Mathilde

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rieneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 58710

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: