Yes... ik ben er weer! - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Rieneke Moerland - WaarBenJij.nu Yes... ik ben er weer! - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Rieneke Moerland - WaarBenJij.nu

Yes... ik ben er weer!

Door: rieneke moerland

Blijf op de hoogte en volg Rieneke

21 Januari 2005 | Roemenië, Oradea

Zo .... eindelijk weer in Roemenie! Het is wel weer heel gaaf om hier te zijn hoor. Ben vanmorgen naar Leagen geweest en het was zeker goed om al mijn collega\'s weer te zien en natuurlijk de kinderen! Tot mijn grote verbazing waren er allerlei kinderen uit bed die normaal alleen maar in bed liggen. Een zeer goede vooruitgang dus. Nu maar hopen dat ze dat ook doen als wij er niet zijn!

Vanmiddag weer voor het eerst naar het kinderziekenhuis geweest. Was echt heel tof. Anniko zag er erg goed uit .. ze is onwijs bewegelijk en reageert heel veel op je! Zo gaaf om te zien. Ook heb ik haar nieuwe kleren aangetrokken en ze zag er zo vreselijk lief uit! Heb hele gave foto\'s gemaakt.
Margrieta onwijs bedankt voor de gave kleertjes!

Ook was het heel tof om mijn huisgenoten weer te zien. Vind het onwijs jammer dat hun bijna weg gaan (hun stage zit er bijna op) maar ja dat is niet anders he!:s

Lieve mensen ik brei er weer een einde aan. Jullie horen snel meer van me en ik hoop dat ik ook van jullie hoor!

Veel liefs Rieneke

  • 21 Januari 2005 - 21:28

    Krizzie:

    hey rien,
    blij dat je weer veilig bent aangekomen en weer zo super naar je zin hebt :D! ik praat nu met je op msn, gezellig tog :P!! veel plezier en ik ben weer in blijde verwachting van je volgende bericht:D!!

    xxx, kris

  • 22 Januari 2005 - 08:42

    Familie Weide:

    Fijn dat je weer op jouw stekkie zit Rieneke. We hopen voor jou dat je weer een goede tijd mag hebben. Compliment voor de mooie website. Gods zegen en nabijheid te ervaren en toegewenst

  • 22 Januari 2005 - 13:25

    Natasja:

    Hoi Rien, fijn dat je veilig bent aangekomen, geniet ervan, groetjes Natasja

  • 22 Januari 2005 - 18:33

    Lisette:):

    Hoi Rien,
    Ik vind alle foto\'s leuk, behalve die van mij en marije!!!:@naja, wel leuk hoor dat je hem er op heb gezet.ik mis je nu al!
    groetjes lisette

  • 22 Januari 2005 - 22:42

    Marjan:

    Hoi Rien,
    Fijn dat de kinderen uit bed waren.
    Misschien zien ze door jullie dat het goed/fijn voor ze is. En hopelijk is het inderdaad blijvend. Wij wensen en bidden jou weer een goede tijd toe waarin je veel voor de kinderen kunt betekenen. Er wordt aan jullie gedacht. Dikke knuffel van ons alle 5 Marjan

  • 23 Januari 2005 - 09:35

    Natasja@dijk-van.demon.nl:

    hey riennie, leuk dat je er weer bent je houd ons ook weer lekker op de hoogte zie ik:)
    fijn dat je blij bent om terug te zijn in romenie hoelang blijf je nu?
    hoor eht wel ok.
    kus natasja

  • 24 Januari 2005 - 06:52

    Leonieke:

    heey zussie!!

    haha wordt wel weer es tijd om een stukje te plaatsen he... sorry dat t ff moest duren...

    (ff tussen door he...tis jmmr dat zij(ipv hun) bijna weg gaan...) whaha sorry.. hihi... heb volgende week toets spelling duz....:P

    Maar goed hoest nou daar zus!? Hier alles wel oke... pa en ma zijn nu weg voor intake gesprek van ma.. en ik heb lkkr weekie vrij (toetsweek maar alleen volgende week toetsen duz..:))

    Nou hey zus ik hoop dat het allemaal goed gaat daar en dat je het weer lekker naar je zin hebt!!

    Hou je taai!!;):)

    Dikke knuffel en hou van je!!

    (K)(K)(K)iez!
    Je zussie

  • 24 Januari 2005 - 17:45

    Marieke:

    hoi hoi
    weer een beetje gewent? Ik volg je nu op de voet hoor! Hoe was het om Aniko weer te zien... Domme vraag natuurlijk! Ik vind het wel jammer dat je nu niet meer gezellig langs kan komen, maar dat is egoistisch vind ik. Lisa kruipt trouwens overal op, in en overheen, soms... Maargoed wel erg leuk hoor. He, veel succes en een dikke kus van ons.
    PS; heb je je rekeningnummer wel op je site staan? nee toch? Kan best vind ik!

  • 25 Januari 2005 - 06:22

    Margreeth:

    HI Rien,
    Blij dat je goed bent aangekomen!
    Helaas heb ik jouw presentatie gemist vorige week maar door de site blijf ik op de hoogte.
    Groetsels een veel succes
    Margreeth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rieneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 58657

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: