Weer terug in Nederland... - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Rieneke Moerland - WaarBenJij.nu Weer terug in Nederland... - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Rieneke Moerland - WaarBenJij.nu

Weer terug in Nederland...

Door: rieneke moerland

Blijf op de hoogte en volg Rieneke

30 Mei 2005 | Roemenië, Oradea

Wat voelt dit raar.....................

Weer terug in Nederland.. het is zo dubbel allemaal. Aan de ene kant voelt het allemaal hel vertrouwd en zit je er zo weer midden in.. Aan de andere kant zitten de kinderen constant in mijn hoofd. Het voelt zo raar dat het werk daar gewoon door gaat (gelukkig) en ik hier nu thuis zit en een hele week vrij ben!
Ik ben heel blij en dankbaar dat ik volgende week mag beginnen op de Korenaar. Zo heb ik iets om naar uit te kijken. Een week thuis zitten is heerlijk maar ook lang genoeg!

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor al jullie steun op welke wijze dan ook de afgelopen maanden. Het was zo tof om te zien dat er weer mensen gereageerd hadden op mijn verhalen, dat er weer en kaartje in de brievenbus zat, dat er ineens iets was bijgestort op mijn rekening, werd gebeld, en ook het weten dat er zoveel mensen voor je bidden en niet alleen voor mij maar ook voor de kinderen! Heel tof en allemaal nogmaals onwijs bedankt!

Ik ga nu proberen om mijn leventje hier in Nederland weer een beetje op te pakken. Ik hoop jullie binnenkort allemaal weer te zien.

Ik wens jullie allemaal al het goede toe maar bovenal God's zegen!

Heel veel liefs Rien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rieneke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 58612

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: